| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | ||
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
En Demoniac, zoek een vriendin ![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Even serieus: dit was gewoon een geintje van mij naar Tom (widow) ik had al gevraagd of ie zaterdag mee wou gaan maar hij dacht dat het niet zo boeiend was.. dus ik hoopte dat ik hem met deze reden wel naar de beurs kon praten.. en met succes Nee het was gewoon een flauw geintje van het soort dat Tom en ik wel vaker over en weer maken, door het hier te posten is het nogal uit de context gerukt en blijkbaar trekken sommige mensen daar verkeerde conclusies uit..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #19 (permalink) | |||
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Citaat:
| |||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Ik vind inderdaad dat Ribbi en Soefkonijn er overall als beste uitkomen. Van harte gefeliciteerd! Maar uiteraard ook mijn felicitaties en respect uit naar de nederlanders en duitsers. Twee dagen modden en plain public is niet niks. Hulde!
__________________ Dus... |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Nog even een topic kick. Tijdens de hwi dagen heb ik regelmatig met Ribbi en Soef staan praten. Ook ik deelde de mening winnen juli niet dan komt het omdat het via een Nederlandse site loopt. Blijkbaar hebben heel veel Nederlanders hun chauvinisme aan de kant gezet en met hun hart gestemd. Ik had tegen Ribbi en Soef gezegd winnen jullie dan plak ik de stickers op me auto. Bij dezen belofte ingelost. ![]() |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Belofte maakt schuld, maar in deze zal het geen beschaming zijn lijkt mij ik heb een ouder TFT schermpje staan die ook beplakt is met wat Ribbi stickers. Achja, ik had ze liggen ![]()
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hardware Info dagen 2006. | Ediejo | Events Junkies | 13 | 21-10-2006 21:49 |
| HCC dagen 2005 | the widow maker | Events Junkies | 70 | 2-12-2005 17:03 |
| CaseJunkies op de Dealer Info dagen 2004 | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 16-09-2004 08:00 |