| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Binnenkort is het zo ver, dan organiseer ik mijn eigen LAN. Er zal plek zijn voor 50 man, de entree zal ongeveer 25 euro zijn, en nu het beste: Vrouwen mogen gratis .De lan zal 3 dagen duren, inclusief de nachten (duh) maar ik ben s'nachts wel even thuis pitten, anders ben ik brak. De lan is in of in de omgeving van Putten. Als de eXistenZ Mk.2 afkomt zal er een FTP server staan met 1,8 TB aan opslagruimte. Hier staat alleen freeware op, anders heb ik Brein op mijn nek (Jullie snappen dat meer info volgt in een mailtje zodra je je heb aangemeld, er zal natuurlijk niet alleen freeware zijn maar ook "shareware") Dit is de slechtste openingspost ooit, maar ik hoop dat jullie voor de rest van de info even de site checken.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Leuk, een LAN georganiseerd door een medejunk Mag ik vragen waar je je netwerk vandaan hebt? Ik zal eens kijken of ik kan komen, maar in de kerstvakantie heb ik meestal al een andere LAN..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Hoe zit het met het eten? Netwerk? Slaapplaatsen? Wil wel wat meer informatie, want de info op de site is ook mager. :/ Als het me bevalt wil ik best wel komen, woon toch vlakbij Putten. Misschien heb ik van de kerst ook al een LAN maar dat is nog niet zeker of dat doorgaat. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het is een erg leuk initiatief hoor, maar ik begrijp alleen niet dat men zich al kan inschrijven voordat de laatste kritieke punten al geregeld zijn. Zelfs de locatie is nog niet duidelijk.
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Nou ik heb ook wel intresse, voor mijn is het ook niet zo ver. Ik ben wel niet een echte gunner en misschien voor jullie wel zo mak als een konijntje. Maar toch vind ik het wel leuk om eens een paardaagjes lekker te paffen. Maar ik zie op die sites niet echt info, of ben ik nu zo gek?
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Voor mij is putten opzich ook niet zover, maar graag meer info! Voor je netwerk: http://rent-a-lan.nl/ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] DFI Lanparty NF4 SLI 939 set. | Rick Hemstra | Recycle Junkies (V&A) | 7 | 8-10-2007 15:01 |
| lanparty | claric | Area 1337 | 4 | 23-10-2004 17:03 |
| DFI LanParty Case | R@mon | News & Review Junkies | 9 | 4-06-2004 22:33 |