| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Wat een drukte was het in utrecht mensen mensen. Hier Het avonduur van Robert (ik) en Arjan (Maat) die terug naar huis gingen, het ging niet helemaal zoals we hadden gehoopt. But be happy and dont worry we komt wel thuis, mag ik hopen. 15:30 HCC was leuk we gaan naar huis We (maat en ik) hebben 3uren op CS rond lopen klieren, de meeste van jullie weten waarom (er was ergens bliksem ingeslagen en een botsing tussen wat goederenwagons d8 ik), in de tussen tijd stonden we 1 uur buiten in een dikke sneeuwbui op een bus te wachten naar Amersfoort die maar niet kwam, duhs terug naar binnen, er is gratis koffie te krijgen bij de kiosken (mooi brrrrrr, lekker warme koffie). En voor de zoveelste keer bij de info balie gevraagd naar het laatste nieuws. En of er nog mogelijkheden waren om naar Leeuwarden te reizen. Rond 18:00 Brrrrr koud, kijken of er nu een bus rijd. Opweg naar lijn 52 Amersfoort, me maat schreeuwde rennen Robert straks missen we de bus. Hoe moet ik de bus missen, de engiste weg van het perron af was over mij heen :P . We konden niet normaal instappen we werden de bus ingebuikt door koude mensen de er genoeg van hadden en naar huis wouden. Eindelijk opweg tot we te horen kregen dat de bus maar tot Zeist zou rijden dat wordt dus lopen. Maar de chauffeur zei "Mensen ik heb besloten om door te rijden naar Amersfoort" en toen was er veel lawaai van blij mensen die een kreet van vreugde lieten horen.20:09 [sensuur] Aaaaaaah, daar ging de trein naar Zwolle.Gelukkig vertrok er nog een trein naar Zwolle 8 minuten later. Vlak voor we zwolle inreden met de trein kwam er een niet zo leuke mededeling, tussen Meppel en Leeuwarden was een ongeluk gebeurt, de trein Zwolle - Leeuwarden rijd niet. We moesten via Groningen, denk je dat je bijna thuis bent *zucht*. 21:30 We kwamen aan in Groningen, mooie luxe trein trouwens en we voelden ons koud en hongerig toen we uit de trein stapten. Opzoek naar een informatie bord hoelaat gaat er een trein naar Leeuwarden. 22:20 WAT, de snacktent ging net dicht het zit niet mee. Opzoek naar warmte warmte en eten, gelukkig was het stations restaurant nog open, geeft u mij maar een appelgebak en een Chocolademelk bijde met slagroom graag . Nog snel even een peuk roken (moet ook gebeuren he) en de trein in. bijna thuis.23:15 Eindelijk in Leeuwarden. Snel even roken en elkaar een hand geven de mzzl slaap lekker en tot ziens. Nu nog hopen dat mijn fiets er nog staat, gelukkig wel pffff. En rond 23:45 was ik thuis. Nou mensen het was me het dagje wel, heb trouwens nog een paar dingen gekocht. - 1x (Steelpad 4D) - 2x (S&S padsurfers) voor mijn MX518 - EINDE - FIN -
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| De HCC viel voor mij in een woord samen te vatten: Waardeloos. De game-expo was grotendeels consoles, wat mij dus totaal niet interesseert(mijn smaak). De markt zelf was chaotisch, rommelig en on-professioneel. Ook de prijzen vielen mij tegen: gemiddeld 2 euro duurder als een online shop. De kraampjes bestonden uit: 36k logitech kramen, 20 kabelshops, 5 modshops en 10 internetmarketingstands(hoezo, ik overdrijf?), dus de keuze viel ook tegen. Wel had ik leuke mods gezien, zoals de winner van de MOM, en de Extreme-Lian Li, en nog wat leukerds. De workshops zagen er wel leuk uit, maar die waren alleen toegankelijk voor leden van HCC... In totaal heb ik gekocht: 10 CD-hoesjes voor 1 euro, die ik per ongeluk ben vergeten .
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| 3de keer dat ik nu naar de HCC ben geweest, en het lijkt er steeds meer op alsof de beurs in kwaliteit achteruit gaat ipv vooruit, net wat Woezie zegt, Consoles boeien me helemaal niets, en dat was ongeveer het enige wat ik gezien heb op de GameExpo, niet erg boeiend dus, dan heb ik het nog niet gehad over de stand van Xbox360, fijn dat ik niet even door kon lopen maar dat ik eerst een horde geile gamers moest trotseren om naar de hardwareshops te kunnen ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Het was inderdaad weer minder als de voorgaande jaren, de eerst keer dat ik op de hccdagen kwam waren alle hallen gevuld, en nu waren twee hallen half leeg. Het aantal inkt, sweex en gadget standjes had wel wat minder gemogen. Alle hardware die ik zocht op een a7n8x na kunnen vinden, en ik heb bij de msi stand ediejo's mod ook nog even bewondert. Het was wat mij betreft de moeite waard om naar utrecht af te reizen . |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Vandaag voor de derde keer naar de HCC geweest, ja je kunt me voor gek verklaren. Dit keer met een goede vriend van me geweest. Hij heeft een ASUS P4P800 SE mobo gekocht met 2x 512 MB Corsair Valueram. Ik heb zelf dezelfde reepjes gekocht. |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik ben met 2 vrienden meegegaan omdat ze mij meevroegen. Ik vond de beurs ook geweldig chaotisch. Veel mensen liepen zich te vergapen op de prijzen op borden boven de kraampjes, zodat die de hele tijd tegen je aan liepen of ze duwen om bij een kraam te komen. Vreselijk irritant, dan vraag ik me af waar de beschaving is op zo'n beurs .We hebben daar wat rondgekeken en wat dingen gekocht. Ik zelf heb niets meegenomen, ik zag mensen 10 a 15 minuten wachten voor sommige kraampjes. Dat doe ik niet voor 1-3 euro korting, dan loop ik volgende week wel bij een pc zaak binnen (had ook niet echt iets nodig). Wat wel geinig was waren de meiden van gamez.nl en de spits, en natuurlijk zijn we met al die meiden op de foto gegaan .
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ik ben voor het eerst es heen geweest, en inderdaad.. ik vond er vrij weinig aan, deze beurs.. Maar wel wat leuke dingetjes gekocht: -steelpad 4d. (ook nog 1 voor me pa, voor sinterklaas )-razer copperhead. -XP pro + sp2. (m'n 'back-ups' zijn pissen... )-en een logitech 2.1 geluidssetje.
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LanCamp 2005 1500 Deelnemers 14 Juli t/m 23 Juli. 2005 | ReseTTim | Events Junkies | 20 | 15-07-2006 01:52 |
| Reportage: HCC dagen 2005, een impressie | Thadeez | News & Review Junkies | 11 | 30-11-2005 07:41 |
| Hardware.Info Dagen: 29 - 30 Oktober 2005 | Ragon | Events Junkies | 27 | 10-11-2005 20:39 |