| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| ||
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Op de A.C. Ryan site is nu ook een kleine fotoreportage te vinden: http://www.acryan.com/studio/acryans...up14pics.shtml
__________________ Dus... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Dat staat onder de thumb he Ik was bezig een standaard fanroostertje af te plakken aan de binnenkant (achterin de case), om deze vervolgens weg te dremelen Anders zou er allemaal metaalvijlzel in de case komen waar al zijn hardware nog inzat.
__________________ Dus... |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 24 februari 2004 Locatie: ZH
| Citaat:
Heb mezelf ook prima vermaakt, met het uitzagen van letters met name zoals jullie kunnen zien op de foto's. Moet het bord nog wel afmaken, maar daar ga ik zeker voor zorgen. Ik hoop op een spoedig vervolg van de studio, IMHO een geslaagde test. (kon ook bijna niet anders) | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod Compo op ReGroup 13 (LAN) Reportage | The_Resetter | Events Junkies | 20 | 10-05-2005 18:46 |
| Regroup Pics? | mark10123 | Events Junkies | 1 | 8-05-2005 22:52 |
| Regroup(12) verslag topic | Solomon | Area 1337 | 16 | 11-04-2004 23:11 |