| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2005
| Ik zet hier even iets op om aan te kondigen dat ik een LAN-party organiseer.Degene die geïntreseerd zijn kunnen mij om inlichtingen vragen op MSN of een e-mail sturen naar: scoob666@hotmail.com Het gaat in België door in augustus waarschijnlijk de 2e week. greetz van een medecasemodder. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2005
| Het gaat door in Schoten te Antwerpen. De naam van de LAN is KM-LAN. De inschrijvingsprijs bedraagt 15 euro . We hebben nu ongeveer al 20 inschrijvingen. Je moet er je eigen pc voor meebrengen best wat eten en drinken(kunnen we wel gaan halen mar dat kost dan ook weer extra.) De games die er gespeelt zullen worden zijn in het kort: MOHAA,Wolvenstein,COD,en je mag eventueel zelf nog servers opstarten met andere games. Er zal ook geshared worden voor de geïntreseerden. Nog vragen: melden maar!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lan-party | _PhanToM_ | Events Junkies | 2 | 4-10-2006 17:13 |
| KM LAN-party | Cosmical | Events Junkies | 4 | 1-08-2005 20:40 |
| LZN6 LAN-Party | FireWurX | Area 1337 | 17 | 5-04-2003 19:54 |