| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2745" target="_blank" class="postlink"> </a>Auteur: 1N54N3 - Geplaatst op: 22-04-05/ 22:39 - Type: Reviews
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2003 Locatie: hasselt, belgisch limburg
| Dit zijn idd handige dingen, heb er zelf ook zo in gebruik. Ik moet echter niks meer weten van die haakse connectoren (die geven slecht contact soms, echt NIET leuk als daar een harddrive op hangt, dat kan ik je verzekeren )
__________________ U call THAT modding??? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 mei 2003 Locatie: hasselt, belgisch limburg
| Citaat:
Over 't algemeen ben ik over AC ryan produkten zeer goed te spreken, op de ccfl's na en op die haakse connectoren. Over al de rest geen reden tot klagen ![]() Ik heb om die reden een stuk of acht ac ryan blacklights eruit geflikkerd en vervangen door revoltecs, ik kan u verzekeren: een wereld van verschil... Nog iets dat ac ryan doet men z'n inverters: ongeacht het feit dat er gewerkt wordt met dezelfde connectoren aan de ingang van de inverters als andere merken, staat bij ac ryan de polariteit precies andersom. Dit heeft het leven gekost aan véél inverters gedurende m'n huidige project, aangezien ik werkte met voorgelegde bekabeling en ervan uitging dat alles plug & play zou zijn, gezien de standaard connectors... nou, niet dus Bij vervangen van inverters, en behouden van de voorgelegde voedingskabels dus ALTIJD even de inverter openflikkeren en kijken naar de polariteit Bodycount met men huidig project (Blueprint)= * 4 UV CCFL's * 14 dual ccfl inverters Nu, ik spreek uiteraard enkel uit persoonlijke ervaring, iedereen mag een andere mening hebben, maar voor ccfl's en haakse connectoren van ac ryan maak je mij iig niet meer warm, that's for sure. Hetgeen NIET wegneemt dat ac ryan wel een hoop andere héle goede producten levert, zoals sleevingkits, fans, en dergelijke ![]()
__________________ U call THAT modding??? | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Ik heb een ACRyan "Overboost" UV CCFL, geeft niet zo heel veel UV licht, had jij die ook? Verder is dat van jou met die inverters, om eerlijk te zijn, een beetje dom, het is bekend dat niet al die dinge op elkaar kunnen ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Citaat:
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| verlengkabel videokaart? | Dray | Hardware Junkies | 6 | 21-03-2007 06:26 |
| Serial verlengkabel | GBCHEATER | Elektronica Junkies | 7 | 4-10-2004 09:14 |
| A.C.Ryan Conductx™, the fever continues | R@mon | News & Review Junkies | 6 | 29-06-2004 16:11 |