| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Maar als daar nou ook vraag naar is, is er dan geen optie om dat toe te voegen? Hardware is op zijn tijd ook erg interessant. Edit: *Na 2 maanden heeft YaaD ook weer zin om nieuws te zoeken *
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| We zijn en blijven een casemod site. Mensen die snakken naar hardwarenieuws weten de duizenden hardwaresites vast wel te vinden. Iedereen die een serieus steentje bij wil dragen aan de FP weet me te vinden .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik heb al eens aangeboden om het team te komen versterken, maar ik ben nog geen 18 en 60 posts per maand is imo toch wel erg veel... dat komt dus neer op 2 per dag van elke poster.. ik denk eerlijk gezegd dat het erg moeilijk word om dan nog origineel en interessant te blijven. |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Is het niet mogelijk om de afbeeldingen op de FP groter te maken? Op de huidige mini plaatjes is over het algemeen nauwelijks te zien waar het over gaat. Wat meer info op de FP zoals vroeger is meer dan welkom! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| frontpage | burak | Software Junkies | 3 | 20-09-2003 22:13 |