| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik vind m zelf wel erg mooi, mss ruil ik mijn PC-71 in tegen deze. Hoewel ik er geen vissen zijkant in zet, doe het liever zelf...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Gilze-Rijen
| Wel een leuke 1 april grap. Je ziet alleen wel heel duidelijk dat de middelste 6 5,25" bays gekopieerd zijn en dat de lian-li badge erin geplakt is (had je iets meer met de klok mee moeten draaien). En die knoppen zijn trouwens ook niet echt Lian-li. Ik moet wel zeggen dat toen ik het bericht las en het plaatje nog niet goed gezien had het geloofde, totdat het aquarium en de waterkoeling ter spraken kwamen dan. Ben benieuwd wat we voor volgend jaar kunnen verwachten! ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Citaat:
deze post met deze pic hebben ze vorig jaar of misschien al 2 jaar geleden ook gebruikt voor 1 april :P buiten de toevoeging van die waterkoeling meuk geloof ik :P tis een rasechte 1 april grap.. net als die 10 voor taal onzin ![]() | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| Allemaal te opvallens... post een bericht anders 10 minuten na 12 uur om het nog opvallender te maken en bedrijven als LianLi gaan zeker niet ecxlusief aan CJ dat vertellen er zullen er wel andere voorgaan... Mja, Volgend jaar beter hé
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Gilze-Rijen
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Lian-Li cases | QuincMan | News & Review Junkies | 48 | 9-03-2004 17:34 |
| Nieuwe Lian-Li producten | Tino | Area 1337 | 14 | 7-05-2003 22:53 |