| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ![]() Auteur: 1N54N3 - Geplaatst op: 21-03-05 / 23:50 - Type: nieuws - Bron: www.lian-li.com Overal aluminium
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Hier moet je niet mee op je zolder gaan zitten eigenlijk, zo'n bureau moet je wel 'showen'. Wat ik alleen mis eraan is een monitorsteun, maar dat is maar net wat je gewend bent.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als dat blad een beetje dik is, dan zou he je het eigenlijk moeten gebruiken als grote heatsink voor je computer ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2004
| Zie ik op dat kleine bureau nou een appletje liggen ?... mmm... die passen toch niet in Lian lies :P
__________________ 6800LE MARTELAAR: 16*1,6 350/890 mhz @ Stockcooling ![]() 3Dmark2005: 4648 3Dmark2003: 11001 Op naar de Zalman VF-700... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik ben bang dat de Li boys beter bij behuizingen konden blijven, dit wordt een enorme flop... Zet er eens een CRT op en weg is je ruimte. TFT scherm verplicht. Daarbij zijn de geintegreerde accesoires nou niet erg vernieuwend. Een stroombron hier en een cardreader daar... Grappig maar helaas, zeg ik.
__________________ Dus... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik ben het helemaal met Thadeez eens, ik denk ook dat het een flop wordt. Laat Lian Li maar lekker bij de behuizingen blijven, waar ze goed in zijn. Zoals velen hier ben ik ook heel erg benieuwd wat het bureau gaat kosten. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik denk dat de mensen die dit LL bureau kopen voldoende centjes hebben voor een mooie design TFT of een Apple..... Qua design wint Apple het altijd van een PC....en ja, ik heb een iBook
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Vind het opzich best mooi maar zal -geheel in Li-style- wel niet echt te betalen zijn, en ik heb in mn kleine kamertje een selfmade custom bureau staan, veel praktischer volgens mij... Enne: op mijn opleiding moet ik vaak genoeg aan mensen uitleggen wat een lian li is, als ik mijn casemoddromen loop te spuien. En de jongens op mijn opleiding zijn echt géén www-kluizenaars :P
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Qua design is het een natte droom. Je kan zeggen wat je wilt, maar die gasten bij Lian Li weten wel mooie dingen uit hun creatieve breinen te krijgen. Maar net als iedereen ben ik ook bang voor de prijs. Maar een hoge prijs maakt er wel meteen een ultiem hebbe-ding van. Het is net een een nieuwe Ferrari of een Porsche, mooi, duur en de meeste van ons kunnen er alleen maar van dromen. P.S. sommigen van jullie hoeven Lian Li niet meteen af te branden voor dit bureau alleen maar omdat jullie het niet kunnen betalen, het blijft een stijlvol bureau. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Ik zat nog even naar die laadjes enz. te kijken. Het viel me op dat de CD-lade boven de pc alleen vierkante hoesjes ondersteunt. Hadden die slimme koppen bij Lian Li niet iets kunnen maken voor hoesjes van DVD-formaat? Als je nu een spel erin wilt doen moet je al je cd's in kleine hoesjes overzetten. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Home made WC | nixjuh | Cooling & OC Junkies | 3 | 7-03-2006 05:42 |
| Creative Audigy2 ZC CD en bureau stoel is niet aangeraden :P | Boogiman | Software Junkies | 19 | 11-01-2005 23:03 |
| The smallest home made PC | Ice T | News & Review Junkies | 13 | 9-04-2004 11:47 |
| ''Wat voor Bureau Stoel heb jij?'' Topic | mark10123 | Area 1337 | 50 | 8-01-2004 14:58 |