| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Zeer goede prestaties voor een 80mm met 40.5 cfm bij 26 dB(A). Alleen hoef ik niet van de potmetertjes op de fan zelf, regel het liever met mijn fancontroller maar kan begrijpen dat mensen het handig vinden. Nog een paar leds erin modden en het is helemaal een top fan. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Enermax is 1 van de beste voedingfabrikanten... samen met OCZ en Tagan. Ook wel bekend van de fans met doorzichtige bladen die in de 'begintijd' van het casemodden veel werden gebruikt om ledfans te maken. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]() En het gaat in principe niet om aantal posts... Ik kende niet zo heel lang geleden Enermax ook niet als fanmerk, tot ik een winkel binnenstapte en om 120 mm fans van papst vroeg en de verkoper zij dat ie die niet had. Kwam ie met Enermax aan. Het merk Enermax is wel erg bekend maar dat ze ook fans maken bij veel mensen al minder hoor. (Ik heb overigens prachtige paars/roze 120 mm fans van Enermax )
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Een nieuwe tutorial over een mod die al zo lang geleden bedacht is? Misschien tijd om je behalve in wereldberoemde merken ook in klassieke mods uit de oude doos te verdiepen? http://www.casejunkies.com/index.php...10001&hl_id=68
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Verrekt! Hij werkt ook nog! Ik zette hier 5 minuten terug een post neer met 'kaozz neemt de proef op de som' zonder hoofdletters, en jahoor nu is hij weg! Hulde! :P
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 80mm radiator waterkoeling... | SupReme | Cooling & OC Junkies | 2 | 29-07-2006 13:47 |
| Enermax UC-8ABS casefan | Ragon | News & Review Junkies | 9 | 14-11-2004 18:58 |
| Hoe je 80mm psu fan regelbaar te maken? | Tanglung | Elektronica Junkies | 11 | 24-04-2003 20:49 |
| CPU koeler met een 80mm fan | FonS | Cooling & OC Junkies | 8 | 29-01-2003 08:16 |