| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 20-03-05 / 13:38 - Type: nieuws - Bron: www.coolermaster.com The legend returns
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Het deurtje vind ik niet mooi, ik heb zelf een Chieftech Dragon en ik merk dat het toch wel vervelend is als je een deurtje hebt. Wel een mooi systeem om koel te houden, lekker veel fans kun je erin kwijt. Kijk maar eens naar het linkerboven plaatje in het plaatje in de startpost. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op de foto's vind ik het front niet zo geslaagd, maar ik wil 'm eerst wel eens in het echt zien, voor ik er een oordeel over geef. Dit lijkt me typisch zo'n ding dat er in het echt heel anders uit ziet dan op een foto.. :P Het lijkt me overigens wel een buitengewoon praktische kast, net als de originele Stacker. Het feit dat je hem in een handomdraai van ATX naar BTX omtovert (het lijkt wel een tosti-apparaat ) is ook een behoorlijk unieke feature! Als ik dat plaatje nou goed begrijp is het gewoon een kwestie van mobo-plaat omdraaien?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik vind dit echt een hele vette kast ![]() Dat deurtje is echt top ![]() @Masterslave: Of je een deurtje fijn vind of niet is je eigen smaak en gewenning. Zelf vind ik een deurtje juist wel prettig, omdat je dan de cdrom drive niet kunt zien. Mayb dat zo'n deurtje onhandig is als je een cd/dvd in je drive wil doen, maar mij is dat absoluut geen probleem, behalve voor de windows installatie gebruik ik eigenlijk nooit een cdrom drive, laat staan een floppydrive. Een 40x cdrom drive is nog net in mn pc terug te vinden, een floppydrive heeft al 3 jaar niet aan mn pc gehangen. Alles staat op hdd bij mij, of op een andere pc in het netwerk. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Daar moet ik je ook wel gelijk in geven Koradhil dat je niet vaak een dvd/cd-rom gebruikt. Maar sommige mensen hebben ook een Fancontroller of een LCS in hun pc zitten op de front bezel, ik vind het dan geen gezicht als er dan een deurtje voor zit. Mijn ervaring is dat deurtjes onhandig zijn. Citaat:
![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
![]() En in mijn pc komt ook een lcd (zo'n psone lcd ) en die doe ik juist achter het deurtje zodat er geen krassen op het scherm kunnen komen. | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Ja dan zit je idd aan de andere kant te klooien :P
__________________ AMD AM2 6000 | Asus M2N-SLI Deluxe | 4GB OCZ 800Mhz Mem | 2x Asus 8800GTX SLI | HP W22 22" TFT | Logitech G15 | Logitech MX1000 | Logitech G25 | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cooler Master Stacker 830 nVidia Edition | Juize | News & Review Junkies | 3 | 29-11-2006 18:17 |
| Nieuwe Cooler Master Centurion cases | Demoniac | News & Review Junkies | 1 | 21-03-2005 16:17 |
| Cooler Master Stacker-accessoires leverbaar | R@mon | News & Review Junkies | 3 | 16-07-2004 19:11 |
| Cooler Master STC-T01 Stacker behuizing | Ice T | News & Review Junkies | 15 | 21-03-2004 23:15 |