| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Nou vraag ik mij toch ten sterkste af waarom die van mydogisgone erbij staat... Of telt originaliteit tegenwoordig niet meer mee?
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Startposts in dit forum dienen zoals bekend aan enkele simpele regeltjes te voldoen: aangepast.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Het is gewoon een regelrechte kopie van een van de kasten van AP Versteeg.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Volgens mij zijn er aardig wat verschillen te ontdekken voor iedereen die beide mods kent. Niet iedere Lian met verzonken bays en UV reactief plexi is hetzelfde en het blijft een feit dat de afwerking uitstekend voor elkaar is. Iedereen haalt zijn inspiratie ergens vandaan en persoonlijk vind ik daar niks mis mee .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
Ik vind die case zoals al eerder is vermeld zeer net afgewerkt en dat is ook heel wat punten waard. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Beiden misschien, gecombineerd met je reinste jaloezie? ![]() Nee hoor, ik geef gewoon mijn misschien niet zo bescheiden mening. Maar ik denk dat mensen die de mod van AP Versteeg hebben gezien toe moeten geven dat ik toch wel een klein beetje gelijk heb ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC 700-800 Euro | Nickv_666 | Shop Junkies | 1 | 10-12-2006 11:19 |
| Waterkoeling set tot 200 euro. | davy199171 | Cooling & OC Junkies | 4 | 10-08-2006 10:20 |
| Printer voor 1 euro | Rich | Area 1337 | 38 | 11-03-2005 23:05 |
| videokaart van rond de 70 a 80 euro | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 1 | 18-11-2003 17:34 |
| waterblok voor de cpu onder de 50 euro | joost_mod | Cooling & OC Junkies | 11 | 11-10-2003 21:53 |