| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: ZH
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 maart 2005 Locatie: Belgie
| Hej Robert, Joungne hier, nog eens een dikke proficiat met uw eerste prijs, meer dan dik verdient, en dat zelfs zonder te lobbyen zoals bepaalde zwitsers dat zo goed konden ;-) Normaal tegen het einde van de week zal mijn artikel voor bit tech af zijn en zal het waarschijnlijk maandag online komen. Hierin zullen zo goed als alle mods van de wedstrijd te bewonderen zijn, en natuurlijk ook de trotse Robert met zijn check in de handen ![]() greetz from Belgium Joungne ps, er sprak iemand over een lavalamp bij de coldfusion mod, dit is geen lavalamp maar is een zelf gemaakt stuk met een cnc frees net zoals de voorkant van zijn case. En over de olie waarover sprake was, dit noemt DIALECTICUM, moet maar eens opzoeken wat het juist is. Voor de rest, twas een bangelijke week, zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar. Nu alleen nog een nieuwe case maken ![]() |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Hmm dat is een verhelderend stukje tekst daar joungne! OP Guru3D stond dus dat het een lava-lamp was.. En aangezien zij er bij zijn geweest zijn, geloofde ik hun maar. Maar als ik jouw stukje zo lees, dan moet ik wel geloven dat je een insider bent, dus het wel beter zult weten dan Guru3D... ![]() *Ik zou ook wel de techniek willen beheersen om zo'n front te maken.. * |
| | |
| | #54 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 15 maart 2005 Locatie: Belgie
| Citaat:
)Citaat:
van Mark Voser zelf dus, de maken van de case. Ik heb met elke modder een klein interviewke gehad, en toen heeft hij het me helemaal uitgelegd. Ga binnenkort dus zeker kijken naar mijn artikeltje, het zal verhelederend zijn http://www.explosion-zone.ch/gallery_cf.asp# hier kan je zien hoe hij zijn lavalamp gemaakt heeft ;-) greetz, Joungne | ||
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 januari 2005 Locatie: delfzijl
| Hey Joungne, Jou Hypercube was voor mij de nummer 1!! Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen maar dat komt denk ik doordat de bezoekers mochten stemmen en niet een jury die er iets meer verstand van had. Verder kijk ik uit naar je stukje op bit-tech (en natuurlijk naar je volgende werk )Btw. kunnen we je foto's ook ergens downloaden? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC 700-800 Euro | Nickv_666 | Shop Junkies | 1 | 10-12-2006 11:19 |
| Waterkoeling set tot 200 euro. | davy199171 | Cooling & OC Junkies | 4 | 10-08-2006 10:20 |
| Printer voor 1 euro | Rich | Area 1337 | 38 | 11-03-2005 23:05 |
| videokaart van rond de 70 a 80 euro | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 1 | 18-11-2003 17:34 |
| waterblok voor de cpu onder de 50 euro | joost_mod | Cooling & OC Junkies | 11 | 11-10-2003 21:53 |