Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > News & Review Junkies
News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 15-03-2005, 21:12   #46 (permalink)

Standaard

O, ja dat kan ik neit zien op die foto.. Maar die 3e is echt wel mooi.. Die heeft een lava lamp gebruikt als reservoir voor de WC-set.
Warudin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-03-2005, 21:55   #47 (permalink)

Standaard

Slik... Echte kunstwerkjes! Zou die front bij de derde case zelf gemaakt zijn of zo gekocht zijn?
Oud 15-03-2005, 22:16   #48 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Warudin
O, ja dat kan ik neit zien op die foto.. Maar die 3e is echt wel mooi.. Die heeft een lava lamp gebruikt als reservoir voor de WC-set.
Haha, daar lijkt het op ja, maar hij heeft dat allemaal zelf gefreesd, en er zit ook geen water in maar 1 of andere olie. Achter de fan's zitten allemaal koelvinnen, welke doorlopen naar het reservoir, dus het is zeg maar een radiator en reservoir in 1
_ferry_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-03-2005, 22:16   #49 (permalink)

Standaard

Dat vraag ik me ook af.. die window zou best zelf gemaakt kunnen zijn, maar om zon front te maken, lijkt mij toch vrij onmogelijk, voor een gewoon persoon..
Oud 15-03-2005, 22:36   #50 (permalink)

Kaz'Duzar's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat zoiets nog wel mogelijk is met de juiste contacten en de juiste (dure) machines.
Kaz'Duzar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-03-2005, 22:42   #51 (permalink)

Standaard

Ja, dan wel, dan wel.. Maar ik had het over 'zelf' maken.. niet over door een machine laten maken.. Snap je?
Oud 15-03-2005, 23:17   #52 (permalink)

Standaard AQUA

Hej Robert,

Joungne hier, nog eens een dikke proficiat met uw eerste prijs, meer dan dik verdient, en dat zelfs zonder te lobbyen zoals bepaalde zwitsers dat zo goed konden ;-)

Normaal tegen het einde van de week zal mijn artikel voor bit tech af zijn en zal het waarschijnlijk maandag online komen. Hierin zullen zo goed als alle mods van de wedstrijd te bewonderen zijn, en natuurlijk ook de trotse Robert met zijn check in de handen

greetz from Belgium

Joungne

ps, er sprak iemand over een lavalamp bij de coldfusion mod, dit is geen lavalamp maar is een zelf gemaakt stuk met een cnc frees net zoals de voorkant van zijn case.

En over de olie waarover sprake was, dit noemt DIALECTICUM, moet maar eens opzoeken wat het juist is.

Voor de rest, twas een bangelijke week, zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar.
Nu alleen nog een nieuwe case maken
Joungne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-03-2005, 23:30   #53 (permalink)

Standaard

Hmm dat is een verhelderend stukje tekst daar joungne! OP Guru3D stond dus dat het een lava-lamp was.. En aangezien zij er bij zijn geweest zijn, geloofde ik hun maar.

Maar als ik jouw stukje zo lees, dan moet ik wel geloven dat je een insider bent, dus het wel beter zult weten dan Guru3D...

*Ik zou ook wel de techniek willen beheersen om zo'n front te maken.. *
Oud 15-03-2005, 23:41   #54 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
He die Jounge,

Dank voor je post, dat getuigt in tegenstelling tot een aantal reacties wel van sportieviteit en wederzijds respect. Ik had die cube persoonlijk ook wat beter ingeschat maar voor ons is het slechts gissen naar de motivatie en de insteek van de jury.
ff iets over de jury : er moest door de bezoekers gestemd worden op de voor hun 2 beste cases, en de aquapc had enorm veel aantrek mede dankzij de visjes, maar ook omdat hij er gewoon zeer goed uit zag. Er was geen professionele jury, dus heeft de massa de keuze gemaakt. (En Robert kan als student die 5000€ veel beter gebruiken dan ik )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Warudin

Hmm dat is een verhelderend stukje tekst daar joungne! OP Guru3D stond dus dat het een lava-lamp was.. En aangezien zij er bij zijn geweest zijn, geloofde ik hun maar.

Maar als ik jouw stukje zo lees, dan moet ik wel geloven dat je een insider bent, dus het wel beter zult weten dan Guru3D...

*Ik zou ook wel de techniek willen beheersen om zo'n front te maken.. *
Tja ik heb het recht van de bron van Mark Voser zelf dus, de maken van de case. Ik heb met elke modder een klein interviewke gehad, en toen heeft hij het me helemaal uitgelegd. Ga binnenkort dus zeker kijken naar mijn artikeltje, het zal verhelederend zijn

http://www.explosion-zone.ch/gallery_cf.asp# hier kan je zien hoe hij zijn lavalamp gemaakt heeft ;-)

greetz,
Joungne
Joungne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-03-2005, 18:58   #55 (permalink)

Standaard

Even voor de duidelijkheid: jounge is de maker van de hypercube
_ferry_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-03-2005, 20:09   #56 (permalink)

Standaard

Dus toch!

Wlekom in ons midden en laat ik maar beginnen met .

Wat een pracht van een kast heb jij gefabriceerd!
Oud 16-03-2005, 23:15   #57 (permalink)

Standaard

Inderdaad! Ik had je zeker een plaats in de Top 3 gegund! Ik zou alleen geen idee hebben ten koste van welke mod dat zou moeten zijn..
Oud 20-03-2005, 15:47   #58 (permalink)

Standaard

Hey Joungne,

Jou Hypercube was voor mij de nummer 1!! Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen maar dat komt denk ik doordat de bezoekers mochten stemmen en niet een jury die er iets meer verstand van had. Verder kijk ik uit naar je stukje op bit-tech (en natuurlijk naar je volgende werk )

Btw. kunnen we je foto's ook ergens downloaden?
robertstoppels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-03-2005, 20:17   #59 (permalink)

Standaard

Op deze site zal je wel het nodig beeldmateriaal vinden denk ik
Oud 20-03-2005, 21:53   #60 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonestrong
Op deze site zal je wel het nodig beeldmateriaal vinden denk ik
Ik bedoel de foto's die hij had gemaakt op de Cebit van de andere kasten ed.
robertstoppels is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe PC 700-800 Euro Nickv_666 Shop Junkies 1 10-12-2006 11:19
Waterkoeling set tot 200 euro. davy199171 Cooling & OC Junkies 4 10-08-2006 10:20
Printer voor 1 euro Rich Area 1337 38 11-03-2005 23:05
videokaart van rond de 70 a 80 euro tongue_of_colicab Cooling & OC Junkies 1 18-11-2003 17:34
waterblok voor de cpu onder de 50 euro joost_mod Cooling & OC Junkies 11 11-10-2003 21:53

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.