| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 05-03-05 / 20:00 - Type: nieuws - Bron: barrys-rigs-n-reviews.com Het is een bijzonder kastje en dat is het...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| * heeft m even bekeken in de mycom winkel: vind hem (das persoonlijk) níet mooi, en die klep voor de drives lijkt verre van solide. Geen handige kast als je kleine broertjes hebt ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Kun je er ook koffie mee zetten !? (ik vindt het ding op de 2009 editie van senseo lijken :P) Nee, maar over smaak valt niet te twisten, ieder z'n meuk....uhh meug.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Ik heb hem dus ook ff aangeraakt bij de Mycom. Hij is groot ziet er een beetje lomp uit en heeft het gewoon nét niet. Het deurtje is dus echt enorm gammel, ik had echt het gevoel dat hij elk moment kon afbreken. raar dat de reviewer hem nog een 10 geeft ook nog ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik vind em juist extreem vet. Heerlijk gedurfd met een vleugje JapAnime design lijkt wel... Ik kom er niet helemaal uit, maar ik vind het echt een erg gave kast. Als ie in het echt net zo bruut is zal ik het wel moeilijk krijgen met het dichthouden van mijn portomonee ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Ik vind 'm ook zeer stoer, alleen die onderkant is net iets té breed. doe hem dan zoals de alienware dan ongeveer, maar dan heb je hem net iets stoerder door die intakes.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Njah, het ene moment vind ik em wel iets hebben; met die air-intakes, het andere moment is hij ronduit lomp. Leuke mod: een spoiler op monteren bovenaan, en geblindeerde plexi insteken+ eventueel een 500 Watt interne beeper die geen BIEP doet, maar Boenk( johhny beat) :P
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Heb hem gister bij Mycom in Amsersfoort mogen bekijken, maar dat kleppie Raak dat ding niet aan want die 2 plastic stangetjes van nog geen halve cm doorsenee breken zo af... ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Asus Vento 3600 | IceBase | Hardware Junkies | 3 | 17-04-2005 15:26 |
| [ervaringen]Asus l5000d/asus l5900DF | ~MYST~ | Hardware Junkies | 5 | 30-08-2004 18:38 |
| asus of msi | Frenger | Hardware Junkies | 10 | 20-10-2003 21:34 |
| Asus | Quoctrung | Hardware Junkies | 4 | 25-08-2003 09:09 |