| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2664" target="_blank" class="postlink"> </a>Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 17-02-05 / 13:09 - Type: nieuws - Bron: www.icemat.com Icemat goes audio |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Qua uiterlijk is hij helemaal top. Maar hij is volgens mij niet voor USB, en dat is iets wat ik wel lekker vind van mijn huidige headset. Ik plug de mijne gewoon in mn usb-hub. Beter dan de hele tijd achter mijn kast te duiken ( mn aansluitingen in de voorkant werken niet, ik heb nooit zin gehad om ze aan te sluiten. Ook ivm kabels door mn kast). |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als jij je kabels niet aansluit moet je ook niet klagen dat het niet werkt .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2004
| Ziet er wel leuk uit.... maar lijkt me niet plezierig zitten. De specs lijken leuk... maar omdat dit hun eerste headset is zegtr dat nix. Sennheiser oordoppen hebben ook zeer goede specs.. maar sonys met zelfde specs klinken beter.... Voor de 70 euro kun je denk ik een veel chillere sennheiser halen.... En over dat usb... als je nou een dikke audigy 2 soundcard hebt wil je geen gammel usb headsetje hebben.. dan zorg je wel dat je front audio het doet... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |