| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Het is me alleen niet duidelijk wat het formaat van dit ding is. Moet je HDD nou in een 5.25 inch bay zitten met dit ding of past hij ook in een 3.5 inch bay? Van die links word ik ook niet veel wijzer. Wel goed om te zien dat er weer wat aandacht word besteed aan WC voor je HDD's. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Nee, je schroeft het boven op je hdd, het neemt alleen een extra 3,5 inch slot in... Waterkanalen zouden wel handig zijn.. En lees ik nou echt 55 dollar voor een zakje in een alluminium behuizinkje? lijkt mij een beetje veel, niet??? |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Maar als je ziet hoeveel materiaal voor is gebruikt, vind ik die prijs ronduit belachelijk.. 2 fittingen, hoogstens 3 € per stuk Behuizing, misschien net 7,50 € Plastic zak, 1 €, tenzij er nog extra dingen in zitten die niet zijn beschreven, zoals kanalen. Verpakking, 5€ Das nog geen 20 € bij elkaar... Als ze nou goed willen verkopen had ik het iets van 25€ gemaakt.. Maar jah, wie ben ik he.. Als het zon prijs was, had ik er wel eentje gehaald. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| LOL! Materiaalkosten zijn inderdaad maar een heel klein deel van de werkelijke marktprijs. Waar ik werk, zijn de materiaalkosten ca. 10-15 % van de adviesprijs.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Ik had liever gezien dat het zakje je schijf helemaal omsluit. Dan hadden ze meteen wat rubberen ringetjes tegen de vibraties kunnen monteren enz. Ik zie nog veel ruimte voor verbetering. Het doet me trouwens denken aan zo een Breaker, je weet toch, die drinkyoghurt. Alleen heeft deze 2 tuitjes ipv 1. Breaker voor Siamese tweelingen of een Lovers-edition ofzo. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koolance wc | black magic | Cooling & OC Junkies | 2 | 11-06-2005 01:49 |
| Koolance PC3-720 | TreboR | News & Review Junkies | 1 | 31-12-2004 15:13 |
| Koolance top | Solomon | Casemod Junkies | 3 | 16-11-2003 16:40 |
| Koolance | amd | Cooling & OC Junkies | 12 | 22-07-2003 16:55 |