| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| [testmode] >o [/testmode] Blauw, wat een goed punt kan zijn, maar ik zie dit nog niet direct in mijn pc terug... Die molexen zijn idd wel erg handig.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Prijs valt me zeker mee van deze voeding. De molexen zijn erg handig in gebruik, ik heb ze ook op mijn voeding en in plaats van hard trekken aan die molex kan je hem nu gewoon indrukken wat wel zo makkelijk is. MTBF staat trouwens voor Mean Time Before Failure, de tijd voordat ie uitvalt dus. En hey, je bent een modder of niet, blauwe LED's mod je er gewoon zelf in .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Tja, t is en blijft gewoon een blauwe doos. Wat maakt het nou uit of de verf krasvast is, ik denk dat je voeding wel de minste kans loopt om beschadigt te raken, hij zit toch helemaal verstopt in dat hoekje. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Citaat:
Tenzij je ook de fan zelf gaat vervangen, maar daar heb ik nog geen kaas van gegeten, want dan moet je gaan solderen.. Daar ben ik nog niet aan begonnen.. Net zoals leds in iets zetten... Nog niet aan begonnen. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cooler Master Dual Storm | Hummel-X | News & Review Junkies | 13 | 8-06-2004 14:26 |
| Xoxide Storm PC Case | uzuri | News & Review Junkies | 31 | 17-02-2004 01:05 |