| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 07-02-05 / 16:16 - Type: nieuws - Bron: www.hardware.info Begin bij het begin |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Tjaa, leuk artikel, heb het ff doorgelezen. Jammer dat ze zeggen dat het moederbord op minimaal 2 plaatsen moet worden aangesloten, terwijl dat niet altijd het geval is en ook gaan ze meteen uit van sata harddisks, terwijl er nog altijd veel gebruik wordt gemaakt van ide harddisks en ze gaan er van uit dat bijna elke kast gebruik maakt van slide systemen voor de opticaldrives.. Al met al lijkt me dat erg confusing als iets inmekaar probeert te zetten volgens deze 'handleiding' en het schijnt niet te kloppen.. ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Daarom zegt PO het toch ook ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Wat dan ook raar is, is dat ze een Sata schijf installeren, maar dat er geen diskettestation aanwezig is om die SATA schijf dan ook klaar te maken voor het installeren van windows?? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig?? |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| "Money and the thing, eh?" Ik doe het liever zelf, scheelt een hoop, en als het fout gaat kan ik alleen mezelf de schuld geven en als het niet fout gaat weet ik tenminste zeker dat het goed zit.
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Maar, si dit geen verouderd artikel?? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat tegenwoordig elke processor gelevert word met koelvinnen op, dus dat het geknoei met koelpasta meer nodig was. Of was dit weer een cyber-schrijf-foutje?
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eigen cipset koeler | M3T4L | Cooling & OC Junkies | 24 | 3-01-2005 09:36 |
| Bouw je eigen UTP tester | nl2ttl | Elektronica Junkies | 13 | 14-08-2004 19:36 |
| eigen forum | inanc_gangster | Software Junkies | 7 | 12-03-2004 22:33 |
| Eigen games? | Spike | Software Junkies | 11 | 11-03-2004 14:30 |