| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 24-01-05 / 18:50 - Type: nieuws - Bron: www.hardware.info Pak je slaapzak |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Lijkt me een leuk systeem, maar wat is een GeForce 6610XL?? Ik heb nogal het vermoeden dat ie niet sneller is dan een 6600GT..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ja maar dat staat beter de gemiddelde consument heeft de ballen verstand ervan en denken hoger getal is beter trust me i know ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ho ho ho, er zijn verschillende redenen waarom iemand "een" pc aanschaft he. Niet elke pc is bedoeld voor de zwaarste games. Neem bijvoorbeeld een standaard Dell Optiplex. Het zijn heerlijke werkpaarden, met daaraan een uitmuntend servicecontract. Helemaal op bedrijfsniveau (wij hebben alleen maar Dell's op alle 9 scholen). Je moet er vaak alleen niet mee proberen te gamen, maar daar zijn ze niet voor. Ik zou die Aldi PC kopen omdat het lekker budget is, en hij redelijk wat kan hebben. Wat je alleen moet bedenken is dat de onderdelen in de pc allemaal low budget zijn he, dus niks geen ATI Radeon kaarten, maar de goedkope uitgave ervan.
__________________ Dus... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het zijn leuke pc'tjes voor wat huis,tuin en keuken werk. Zelf zou ik zoiets alleen niet zo snel kopen...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| weer aldi aanbieding | QuincMan | Area 1337 | 27 | 23-01-2004 15:07 |
| [WC] Bovenfrees van de aldi roeleerd. | Freakazoid | Cooling & OC Junkies | 9 | 24-12-2003 00:21 |
| Welk moederbord in aldi pc | zeeba | Hardware Junkies | 6 | 22-10-2003 21:53 |
| Make-up-koeler@ Aldi | Bart_Banaan | Cooling & OC Junkies | 17 | 12-05-2003 19:51 |
| Iemand dit al gezien???Nieuwe Aldi PC | Soefkenijn | Area 1337 | 14 | 23-03-2003 17:48 |