Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > News & Review Junkies
News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 6-01-2005, 13:47   #16 (permalink)

Standaard

Geloof het of niet, er zijn altijd mensen die om die reden wel geven terwijl ze dat anders niet zouden doen. Dus ook hier denk ik: het kan niet schelen hoe, als er maar geld binnenkomt (dan maar een paar weken geen ideale TV programmakeuze) .
Oud 6-01-2005, 14:37   #17 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamba
Goede actie van jullie en Easymod! Vanavond maar eens het e.e.a. bestellen!

Wie de hele actie een media hype beginnen te vinden, moet nog maar eens hier kijken. Besef ook dat alle media belangeloos hier aan meewerkt en dat veel ander nieuws verbleekt bij de ellende die ze daar te verduren hebben!
Ik ken de beelden..

Mijn ouders hebben geld gedoneerd, en dan vind ik het wel ok.
Dat er een hele hoop van dat geld zal verdwijnen weet iedereen, maar er zijn ook mensen die het gebruiken en misbruiken. Zo ben je 'slecht' als je niet geeft. Ik vind dat mensen dat zelf moeten weten. Maar drom niet de hele tijd door dat er gegeven moet worden. Iedereen die geven wil heeft dat ondertussen toch wel gedaan?
guusgeluk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-01-2005, 15:00   #18 (permalink)

Standaard

Sommige mensen hebben misschien net dat laatste duwtje/motivatie nodig, alle kleine beetjes helpen.
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-01-2005, 15:09   #19 (permalink)

Standaard

Als het aan mij ligt gaan we hier niet verder over bakkeleien, want daar is dit topic niet voor bedoelt. Iedereen zijn mening en als je er niks mee te maken wilt hebben moet je gewoon even langs de banners heen kijken.
Oud 6-01-2005, 15:57   #20 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Opzich vind ik een discussie over dit onderwerp niet eens zo slecht, zolang er gediscusieerd word is het iig onder de aandacht van de bezoeker op dit forum en daar gaat het tenslotte om !

Zolang er niet gebakelijd word zoals eerder al werd aangegeven, mensen niet gaan flamen en we elkaars mening respecteren moet het lukken. Het is tenslotte een discussie forum....zo denk ik er dan over he.

Verder: ik ben aan het "paint-brush-case-modden" :P vandaag en heb al de hele dag de TV op 2 Best leuk sommige dingen ! zo belde Edwin Evers de "broertjes De Boer" weer eens, vind ik dan wel weer lollig, maakt toch een zwaar onderwerp als deze ramp weer even iets luchtiger vandaag ....
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[FEEST] Vandaag artikelno. 1.000 op de frontpage Bart_Banaan Area 1337 24 30-08-2003 02:31
Vandaag bod op R.A.B. T-Mug Area 1337 33 20-06-2003 14:53

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.