| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Geloof het of niet, er zijn altijd mensen die om die reden wel geven terwijl ze dat anders niet zouden doen. Dus ook hier denk ik: het kan niet schelen hoe, als er maar geld binnenkomt (dan maar een paar weken geen ideale TV programmakeuze) .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 maart 2004
| Citaat:
Mijn ouders hebben geld gedoneerd, en dan vind ik het wel ok. Dat er een hele hoop van dat geld zal verdwijnen weet iedereen, maar er zijn ook mensen die het gebruiken en misbruiken. Zo ben je 'slecht' als je niet geeft. Ik vind dat mensen dat zelf moeten weten. Maar drom niet de hele tijd door dat er gegeven moet worden. Iedereen die geven wil heeft dat ondertussen toch wel gedaan? ![]() | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Als het aan mij ligt gaan we hier niet verder over bakkeleien, want daar is dit topic niet voor bedoelt. Iedereen zijn mening en als je er niks mee te maken wilt hebben moet je gewoon even langs de banners heen kijken.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Opzich vind ik een discussie over dit onderwerp niet eens zo slecht, zolang er gediscusieerd word is het iig onder de aandacht van de bezoeker op dit forum en daar gaat het tenslotte om ! Zolang er niet gebakelijd word zoals eerder al werd aangegeven, mensen niet gaan flamen en we elkaars mening respecteren moet het lukken. Het is tenslotte een discussie forum....zo denk ik er dan over he. Verder: ik ben aan het "paint-brush-case-modden" :P vandaag en heb al de hele dag de TV op 2 Best leuk sommige dingen ! zo belde Edwin Evers de "broertjes De Boer" weer eens, vind ik dan wel weer lollig, maakt toch een zwaar onderwerp als deze ramp weer even iets luchtiger vandaag .... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [FEEST] Vandaag artikelno. 1.000 op de frontpage | Bart_Banaan | Area 1337 | 24 | 30-08-2003 02:31 |
| Vandaag bod op R.A.B. | T-Mug | Area 1337 | 33 | 20-06-2003 14:53 |