| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2504K" target="_blank" class="postlink"> </a>Auteur: Bart_Banaan - Geplaatst op: 09-12-04 / 11:14 - Type: nieuws - Bron: www.extrememhz.com Een moderne techniek toegepast in een muis. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik had dit met een vriend al jaren geleden bedacht (toen de eerste optische muis net uit was en ze zeiden dat dat niet draadloos kon omdat het teveel vermogen kostte) en toen was er al iemand die het gepatenteerd had ![]() Er is zelfs iemand die het een hele tijd geleden al heeft uitgeprobeerd :P (maar die had hulp van Terminator dus dat is niet eerlijk )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Inderdaad een mooi systeempje, nu is het nog wachten op organisaties die zich zorgen gaan maken over de aandeel straling dat verantwoordelijk is voor een nieuw soort RSI. :P
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Het was gewoon een kwestie van tijd voordat ze hier mee kwamen... /me muist echter nog steeds met een draadje, en vindt dat helemaal niet erg...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Leuk ding! Wellicht een idee voor de opvolger van mijn muis. Ik zit nu om de 4 weken nieuwe batterijen te plaatsen... (Ja, ik heb nu oplaadbare batterijen gekocht) ( ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Leuk systeempje, alhoewel ik het nog wel ff doe met mijn draadloos muisje met batterijen... ( ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Maar het gaat tenslotte om het idee , een muis zonder batteriijen (![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Een muis zonder batterijen hebben wij ook, een wacom tablet. Weer back ontopic: Opzich een leuk idee, maar die muismat vind ik gewoon oerlelijk.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Draadloze Router kapot? | flupke | Hardware Junkies | 4 | 3-08-2007 13:33 |
| Informatie over draadloze muizen | Masterslave | Hardware Junkies | 7 | 28-09-2005 21:44 |
| Draadloze optische muis laad eventjes op dan niet meer Dexxa | ancientone | Hardware Junkies | 10 | 5-11-2003 00:27 |
| batterij vervangen door AC/DC adapter voor draadloze telefoo | NoZeverr | Elektronica Junkies | 12 | 30-09-2003 04:51 |