| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Auteur: Ultima - Geplaatst op: 04-12-04 / 21:57 - Type: nieuws - Bron: www.bjorn3d.com ![]() Geavanceerde fancontroller |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik denk dat ie dan hetzelfde als in de 'alarm' fase doet. Gewoon alle fans op volledige snelheid laten draaien, en als het programma opgestart is zal die verder de instellingen volgen.. Edit: UIt de review: Citaat:
Citaat:
__________________ www.defecto.nl | ||
| | |
| | #4 (permalink) |
| Chill ding Ik denk dat ik dr zo een ga kopen. Er is ook een PCI variant van de T-Balancer XL (de T-Balancer SL4), die je dus in een pci slot steekt ipv van zomaar ergens in de case neer te leggen. De SL4 variant heeft trouwens geen plexi behuizing, verder is ie volgens mij identiek. De XL en de SL4 zijn beiden te koop bij MR Silent Computing voor 59,90 en respectievelijk 57,90 euro. Dit zelfde product is trouwens al een paar maanden geleden al gereviewed op Tweakers.net |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Zoals wat dan? Ik heb hier verder nog niet over gelezen. Trouwens, voor de watergekoelde casejunk is er ook een speciale temperatuurmeter en een flowmeter voor de T-Balancer. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Die flowmeter is precies hetzelfde als de flowmeter van de Aquaero van Aquacomputer.de. Ik heb er nog eentje liggen trouwens, die dingen kan je helaas niet gewoon op je mobo aansluiten ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Zie ik in de review staan dat die sensors niet op sommige Zalman CPU-koelers passen. Die sensors zien er inderdaad niet zo handig uit voor als je een 7000CU hebt. Zijn er geen sensors die je tussen je CPU en heatsink/koeler kunt plaatsen ? Dat moet misschien wel te modden zijn...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Voor mij maakt het sowieso niet uit want ik heb watercooling. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Kijk hier maar eens voor de lichteffecten die middels de Lightblaster sofrware geprogrammeerd kunnen worden.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Voor de lichteffecten zou ik hem niet kopen, ik houd niet van zo'n kermisattractie onder me bureau. Maar omdat je hem temperatuurgestuurd kunt laten werken, lijkt me wel heel erg vet...
__________________ Those were the times... |
| | |