| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ja das waar, maar meer kermis als ik nu heb hoef ik niet. Dus heb ik deze fancontroller daarvoor niet nodig. Ik vind hem wel heel goed als ik dit zo lees, en als ik m aanschaf worden mijn CCFL's er waarschijnlijk ook wel op aangesloten maar niet om er lichtpatroontjes mee te produceren of iets dergelijks. Gisteren met Daffy_Duck even mijn fan-configuratie doorgenomen, moet wss toch wel een en ander veranderen om het optimaal te krijgen, als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel deze fancontroller gelijk netjes inbouwen. Probleem is alleen dat ik dan de huidige controller kan/moet verwijderen en dus ook weer een nieuw front moet bouwen. Das hét probleem van een custom-made front. Voordeel is dat ik het dan weer nog beter kan doen, want er zijn nog wel puntjes voor verbetering vatbaar...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
![]() Als de fancontrole minder wordt bij het gebruik van Lightblaster, hoeft het van mij niet, maar het is wel een leuke extra, die ik waarschijnlijk wel zal benutten. Een hyperactieve pc wil ik niet, maar wat ccfl's die in een bepaalde volgorde langzaam in en uitfaden is wel vet Trouwens een vet gemodde pc zet je niet onder je bureau, die moet er op! | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
Voordeel is dat je m nog minder goed hoort :P
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]() Deze controller kan 15W per kanaal aan, duszzz
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| 15 watt is chill dan kan ik mooi 24 fans op aansluiten :P mijn Noiseblocker SX1 fans zijn 2,16 Watt per stuk. Niet dat ik er zo veel op aan ga sluiten hoor, maar ik wil iig mn 3 fans voor de radiator op t zelfde kanaal, en dat kan dus ![]() |
| | |