| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 11-11-04 / 00:09 - Type: nieuws - Bron: www.bit-tech.net Legendarisch˛ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Van mooi tot perfectie. En aan de reactie van raptor te lezen is het hem dus precies gelukt wat hij wilde bereiken, de muis uit laten zien alsof hij rechtstreeks uit het riool gevist is. Mission accomplished zou ik zeggen ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb er geen woorden voor. Na het zien van de eerste Blackmesa was ik al onedrsteboven... Toen ik de 2e zag heb ik eerst een uurtje moeten bijkomen. Niks dan respect voor deze modder!
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ontzettend mooi dit! Verschrikkelijk gedetailleerd, perfect afgewerkt en het past precies in het thema. Zoals die muur, die ziet er op de screenshots precies zo uit. En die kogelgaten zijn ook best realistisch ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 september 2004
| Ik hou normaal van strakke casemods zoals die van Versteeg vorig jaar op de HCC dat is ook zo'n supertopper. Maar hier viel mijn mond van open, ongekend zooi mooi en zo tot in de perfectie (maar nou neem ik ook aan dat hij een leuk budget heeft gekregen van Valve om dit te maken) gemaakt. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Geweldige mod! Tot in de kleinste detailes perfect uitgewerkt!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Lezen? Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| DAMN!!! Die jongens kunnen er echt wat van. Kom ik aan met wat groen UV water en een window etchje.... Zo'n mooie casemod zet je toch wel even met beide benen op de grond...
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CNC 3 Demo | DeKemp | Area 1337 | 1 | 2-03-2007 12:42 |
| PilouX Blackmesa II: The Official Valve Demo PC | Ragon | News & Review Junkies | 9 | 9-11-2004 16:25 |
| The official pictures off PC-73SL van lian-Li | Li-Unit | Casemod Junkies | 32 | 5-11-2003 20:17 |