| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 03-11-04 / 20:15 - Type: nieuws - Bron: www.abit.com.tw Net dat beetje extra?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vind de keuze voor een X700XT "fatal1ty edition" een beetje vreemd.. bij een topgamer zou je toch eerder een overgeklokte X800XT Platinum verwachten? Deze serie is dus duidelijk alleen als marketing bedoeld..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| Vind het moederbord erg mooi.... Alleen vind de site zelf niet zo duidelijk over de aansluitingen en hoop ook dat er meer informatie komt over de overclockbaar heid van de processor met dit moederbord (klopt deze zin) :P. En denk net zoals blackgoth dat er meerdere versies uitkomen want dit zijn pas de "eerste twee" dingen . |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik vind die hele hype rond die zogenaamde topgamers, ok, Fatal1ty is erg bekend, maar als nog... Gewoon totale onzin. Ik wil verdere specs ook wel zien, en die videokaart, die lijkt mij ook heel erg intresant.. Daar mee bedoel ik dat het niet klopt dat het een X700XT is... Verder, leuk bordje. [edit] Ik had niet erg goed gekeken, maar site zelf is beetje onduidelijk.. My point exactly Demoniac.. [/edit]
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuws over het Abit Fatal1ty AA8 moederbord | Ragon | News & Review Junkies | 11 | 16-10-2004 12:07 |
| Iemand nog tips voor IA produkten? | XNDR | Shop Junkies | 47 | 11-05-2003 16:02 |