| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De heatsink doet nogal denken aan de "good old" Alpha PAL6035. (die ik inmiddels al 4 jaar in gebruik heb - het oudste onderdeel van mijn PC ) Het ontwerp blijkt nog steeds prima te werken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Ik zou het zeer op prijs stellen als CJ ook een review over deze cooler zou doen maar dan met de fan omgedraait Nu zuigt hij vanaf het blok. Ik zou wel eens de scores willen zien waar de fan op het blok blaast |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| De test is uitgevoerd met de configuratie zoals de fabrikant die aanlevert. Helaas is de Kamakaze alweer vertrokken uit ons testlab, dus als je andere opstellingen uit wilt proberen zal je richting winkel moeten...
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Net als wat Demoniac zecht, het is gewoon een Alpha in een nieuw jasje, en dus uiterst goede koelprestaties! ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Inderdaad.. de fabrikant zal dit best wel geprobeerd hebben, je laat natuurlijk niet je product minder goed presteren door zoiets simpels. Ik heb het met de Alpha ook wel eens getest, de fan zuigend scheelt ongeveer 2 graden met de fan blazend monteren. Bovendien, als de lucht direct op die pinnen geblazen wordt geeft dat ook een hoop extra herrie.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Scythe Infinity | SupReme | Recycle Junkies (V&A) | 1 | 24-10-2007 18:48 |
| Scythe Silent Box | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 25-12-2004 23:47 |
| Scythe LCD Master | R@mon | News & Review Junkies | 7 | 16-10-2004 19:40 |