| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2400" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Uzuri - Geplaatst op: 20-10-04 / 10:56 - Type: nieuws - Bron: www.pcmoddingmy.com Viva la CoolViva |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik heb zo'n ding er bij mijzelf ook inzitten. Wat ik zelf als grootste nadeel ervaard heb is dat je de koelelementen niet goed strak op de processor krijgt. Als de videokaart op tafel ligt merk je er niks van, maar zodra ik hem m in mijn kast plaats, gaat het onderste koelelement "hangen" waardoor het koelblokje niet meer op de processor ligt. Gelukkig heeft men tiewraps uitgevonden! Voor de rest staat het zeker strak en ik kom met overklokken ook ietsje verder. Ik heb de mijne op een pc beurs voor 15 euri gekocht, dus voor het geld hoefde ik het niet te laten!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik vind de look van dit product niet echt mooi, doe mij maar de Zalman ZM80D-HP. Die vind ik er een stuk mooier uitzien en is geheel passief. Jammer dat de reviewer geen vergelijking heeft gedaan met andere vga coolers. edit: Ja ik zie het uzuri, /me keek een beetje met mijn neus ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Ik bedoel dus: Ik heb deze koeler ook op mijn videokaart geplaatst en deze daarna in mijn case gestopt :P
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cooler Master Vortex Dream CPU Cooler | Hummel-X | News & Review Junkies | 9 | 29-08-2004 00:11 |
| Cooler Master CoolViva | uzuri | News & Review Junkies | 11 | 20-04-2004 17:22 |