| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 19-10-04 / 14:11 - Type: nieuws - Bron: www.coolermaster-europe.com Cool Water |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Het zal best wel goed spul voor je waterkoeling zijn, maar "extra puur water" ???? Water is zuiver of vervuild, maar extra puur ? Marketinggeschreeuw lijkt me.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik denk dat ze bedoellen electrisch isolerend. Extra puur water is volgens mij om duidelijk te maken dat het gaat om gedestilleerd of gedemineraliseerd water, want die termen kent een n00b niet. En daarnaast klinkt het wel cool.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Extra water lijkt me zoals PO zei slecht vertaal werk. 'Pure water' zullen ze wel gezegt hebben. Oftewel alleen water en verder ook geen kalk en troep. Ik wordt alleen maar nieuwschieriger naar dit goedje ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| Citaat:
Je zal maar een lekage krijgen of moeten verversen gaat die dure troep | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Goed aan de prijs dit middel, maar iemand enig idee waarom we dit niet zelf kunnen maken? Antivries voor in de auto, gedestileerd water, en desinfecterende vloestof van de apotheek.. Ik ben geen scheikunde leraar ofzo maar ik vind het wel logisch klinken :P
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Dit moet dan toch JE van het zijn als je naar de prijst bekijkt .Ik zou er wel eens een review van willen zien, ben benieuwd...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Citaat:
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Sommige dingen kunnen niet of nauwelijks verbeterd worden schat ik zo in. Bedrijven zullen altijd zoeken naar verbeteringen (wij ook, weet ik ) en als dat dan gelukt is, al is het maar half, dan schreeuwen ze het van de daken middels reclame en zijn er altijd massa's consumenten die dat product daadwerkelijk kopen zonder dat bewezen is of het ook echt werkt.....Afwachten dus op de eerste revieuws, maar ik heb er een hard hoofd in ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Zwaar water -of- deuterium is het niet-radioactieve isotoop van waterstof. Zo'n 0,015% van alle waterstof op aarde is deuterium; een liter water bevat 33 milligram. Dat maakt deuterium zeer overvloedig beschikbaar: de hoeveelheid deuterium in de wereldzeeën wordt geschat op 4.6·1013 ton. Deuterium kan worden gewonnen via elektrolyse van water (zwaar water elektrolyseert moeilijker, en blijft dus achter bij de elektrolyse van water), via de destillatie van vloeibaar waterstof, of via verschillende chemische adsorptietechnieken. Als je per sé dat wil hebben, kan je het kopen. bij Acros kost de goedkoopste (minst zuivere) 36,10 euro voor 10 ml. je kan het gaan bestellen op http://www.acros.be dan zoek je het op in de cataloog en dan bestel je het. ![]() | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cooler Master Aqua Turtle Hdd cooler | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 5 | 5-05-2006 13:06 |
| Cooler Master thermal sensor | R@mon | News & Review Junkies | 2 | 7-11-2004 02:52 |
| Cooler Master Vortex Dream CPU Cooler | Hummel-X | News & Review Junkies | 9 | 29-08-2004 00:11 |