| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 10-10-04 / 10:44 - Type: nieuws - Bron: www.watch.impress.co.jp/akiba Kleiner, kleinst |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Netjes dat er eindelijk tv-out op zit... Echt perfect voor htpc. Dit is echt een gaaf plankje, past gewoon in een 5.25 bay Ook eindelijk SATA, scheelt weer een zoot ruimte die je aan kabels verspilt. Ik vraag me alleen af hoe ze het opgelost hebben met de bios, geen ps2 aansluiting en voor zover ik weet kan je met een usb tobo niet de bios bedienen |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Het zal met de hele beginnende hype rond multimedia pc's toch wel meer en meer deze kant op gaan. Ben wel benieuwd naar de eerste mod met dit printje!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hier kan je echt fantastische dingen mee doen! Een volledig functionele pc die bijvoorbeeld onder je tft kan plaatsen en dan nogsteeds niet meer ruimte inneemt! De eerste pc en glowfeet in één! :P
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik denk dat je zeker met een USB tobo in de BIOS kan komen, hoor. Gelukkig heb je ook USB verlopen naar PS/2. Zodat je tobo en muis van PS/2 formaat toch kan aansluiten. Wat ik wel mis, zijn de LPT- en COM-poorten. Alles gaat nou met USB (zo te zien). Dus waarom dan ook niet de PS/2 weg. Lijkt me een logische stap, dus. IDE gaat ook al weg, door SATA. Maar het ironische is nog, dat FDD er (nog) steeds op zit... Die zal (voorlopig), denk ik, nog niet weggaan. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| Heb echt wel een vette mod met die mobo in gedachte: Je maakt een kleine behuizing van plexi of iets dergelijks. Je plaats je mobo erin en een hele mooie grote hdtje. Geen cdrom of iets dergelijks. Kan je allemaal via het netwerk doen. En dan alleen nog een kleine voeding. En dan wel zorgen dat de kast lekker compact blijft. En kan je lekker overal mee naartoe nemen als pc/video-muziekstation want je slaat alles op je hd op :P. Greetz brendan |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Volgens de laatste informatie zou dit plankje bij de introductie 375 euro kosten ..
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 23:08 |
| [CIP] Gsus mod [update 01-03-05] | case_freak | Casemod Project Logs | 29 | 2-03-2006 21:06 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 14:28 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 16:17 |