| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 07-10-04 / 21:10 - Type: nieuws - Bron: www.madshrimps.be Spiegeltje, spiegeltje |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Het is zeker mooi om een hdd te polijsten.. maar hoe zit het met de garantie als je de sticker eraf haalt/hem polijst??
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
. | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Tja, bij bijna alles wat gemod wordt is het met de garantie meteen over en sluiten. Dát is natuurlijk het risico van casemodden en tevens de uitdaging, gaat het lukken of niet. Alle hobbies kosten geld en net als bij andere hobbies gaat er eens iets stuk of mislukt er iets, kun je daar niet tegen dan moet je keihard voor premod gaan of postzegels gaan sparen. Bij mij persoonlijk ligt de uitdaging en de kick erin om met zo weinig mogelijk financiële middelen (vlooienmarkten, koopjes, rommelhok, zelfbouw) leuke dingen te maken. Helaas ligt het daadwerkelijke modden bij mij op het ogenblik stil i.v.m. een gigantisch tijdsgebrek en heb ik 4 onafgeronde projecten die liggen te wachten om afgemaakt te worden. ![]() B Creative ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Leuke tutorial! Ziet er ook erg leuk uit, zo'n gepolijste HD. Alleen..... volgens mij zie je er niks van als je m in je kast plaatst... Wat mij betreft dus net zo nuttig als het polijsten van de onderkant van je auto...
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Je kunt natuurlijk ook een seagate HD kopen en daar de sticker van verwijderen, lijkt het ook net een spiegel :P. Ik zou het wel eens willen testen op een oude HD.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2005
| Citaat:
![]() | |
| |