| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 06-10-04 / 12:16 - Type: nieuws - Bron: www.silverstonetek.com Ruim een pondje |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
Dit lijkt mij een groot nadeel, aangezien dit vaak niet positief is voor het geluidspercentage. Mij lijkt dan de TT silent tower een stuk beter. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| Ziet er wel intressant uit buiten het feit van de (optionele) dual 60mm fans. Zou ik wel de prestaties van dit ding willen zien. En een casejunk kan misschien wel nut maken van die 60mm fans in ze case . Dus dat zou niet zoon erg probleem zijn als je een paar stille 60mm's kan vinden ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| 60+60+60+60 = 120mm bedoel je Een 120mm fan is ook 120mm hoog, en dus zal dat zomaar niet passen ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SilverStone Nitrogon Heatpipe CPU koeler | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 2-02-2005 21:05 |