| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 03-10-04 / 18:46 - Type: nieuws - Bron: www.mod-royal.com Precision ...
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Deze had ik gezien (aangeraakt zelfs :P ) en hij ziet er erg gelikt uit moet ik zeggen, vooral door die ingegraveerde tribals. Ik heb serieus overwogen hem aan te schaffen, zij het niet dat ze hem alleen (nog) in het blauw hadden en ik liever een groene wil.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het weglaten van de draad bij een muis heeft mijns inziens meer te maken met praktische redenen dan met het esthetische aspect (maar ik kan me natuurlijk vergissen).
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| We wachten nog even op de ontwikkeling van de draadloze verlichting. IMHO ligt de muismat in de regel op een vaste plek op je desktop en beweeg je er niet al te veel mee, een muis daarentegen is wel mobiel! (Zoek de peer)
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Revoltec Lightmouse Precision | R@mon | News & Review Junkies | 9 | 27-01-2005 16:09 |
| Revoltec Lightpad Precision | Ragon | News & Review Junkies | 4 | 18-10-2004 16:58 |