| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2004
| Als ik aan m'n HD voel, dan brand ik m'n poten, dat weet ik wel. Dus HD koeling is zeker niet overbodig! Soms krijg ik ook dat de PC heel sloom word. Ook na een restart. Als ik dan de PC een paar uur uit heb gezet, loopt ie weer lekker. ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hdd cooling komt er zeker in in m'n koffertje! Dan wel niet met water, gewoon met fans, maar het is idd zeker niet onbelangrijk. Ik denk ook dat de problemen met m'n huidige computer komen door oververhitte hardeschijven. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Wanneer ik het geld ervoor heb dan ga ik em waarschijnlijk toch wel aanschaffen Mede omdat hij men lieve hd's wat cooler houdt En toch om de looks een beetje Maar ik zou toch een UV led erin drukken ipv een blauwe |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Het is misschien niet echt noodzakelijk. Maar een machine (HD in dit geval) op een lagere bedrijfstemp te laten draaien zorgt er wel voor dat ie langer mee kan. Dus toch wel een behoud voor je HD.
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Speeze Hard Drive Cooler | R@mon | News & Review Junkies | 5 | 17-09-2004 18:41 |