| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ![]() Auteur: Ultima - Geplaatst op: 23-09-04 / 00:50 - Type: nieuws - Bron: www.insanetek.com Het beste van twee werelden
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ja ziet er leuk uit......
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
Lijkt mij iig een erg mooi ding. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Maar worden ze populairder omdat ze er mooi uitzien (want dan vindt ik wel) of omdat ze beter presenteren? Ik begrijp dat je idd niet alles over dezelfde kam kan scheren, maar een vierkant blok in dezelfde prijsklasse?
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ai, die zit! :P Ik heb de review maar even gelezen, en kom tot de conclusie dat deze dus niet veel beter koelt dan een vergelijkbare koeler met een vierkant koelelement. Dus toch het design! (is ook wat voor te zeggen)
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| Ik heb het gister nog met iemand van coolermaster over gehad en ja de montage had misschien wel beter gekund. Maar omdat hij zo zwaar is moest er een robuuste montage op. Die onderplaat had idd beter gekund met wat isolatie idd. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cooler Master Vortex Dream CPU Cooler | Hummel-X | News & Review Junkies | 9 | 29-08-2004 00:11 |
| Cooler Master Ultra Vortex KCC-V91 | Ragon | News & Review Junkies | 10 | 14-06-2004 21:50 |