| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
Er zijn over beiden genoeg reviews te vinden, anders is het ook maar giswerk he ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Dit is iig een heel goed setje voor de beginnede WCer, toch redelijke prestaties, veel uitbreidings mogelijkheden, lage prijs, eenvoudig, etc... ![]() | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik heb deze set onlangs op jullie aanraden aangeschaft en dit draait nu uitstekend! (voor foto's zie hier ) Waar je wel rekening mee moet houden is dat je snel meer wilt (NB en GPU) koelen en dat je dan nog eens +/- 50 euro extra kwijt bent. Wat mij betreft zeker een aanrader!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dit lijkt mij een perfecte set! Hydor L20 pomp is inmiddels een bekende in de WC-wereld, BlackIce rads ook en die Asetek waterblokken schijnen ook prima te presteren. Als ze deze echt voor iets meer dan 100 euro op de markt kunnen zetten hebben ze denk ik een enorm succes in handen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Lijkt me een leuk setje voor te beginnen en bovendien ook nog eens voor een leuke prijs.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Antarctica WaterChill CPU block | QuincMan | News & Review Junkies | 4 | 10-02-2004 17:48 |
| Asetek WaterChill v2 watercooling kit KT12-L20 | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 6 | 30-10-2003 15:14 |