| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2297" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: 1N54N3 - Geplaatst op: 03-09-04 / 13:17 - Type: nieuws - Bron: http://www.overclockercafe.com |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Ik vond het eerst maar nix, de onderdelen zagen er niet cool uit. Ik hou persoonlijk niet zo van die Thermaltake stijl. Maar damn, goede prestaties voor geen geld. En ingebouwd ziet het er wel vet uit. Die lelijke stikkers kun je natuurlijk altijd van die pomp afslopen. Mooi verlicht. Misschien toch maar eens zon setje kopen.
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
![]()
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Volgens mij is dit een van die nieuwe Lian Li kasten (V-1000 etc). Ik kan in het artikel niets terugvinden over de gebruikte behuizing.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Waarschijnlijk idd de V-1000 serie, zie ook dit topic ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Beetje offtopic... Maar BTX is niet het omgedraaide van ATX, het is gewoon een heel nieuw ontworpen indeling van het moederbord (en daarbij dus ook van cases en andere hardware). Deze Lian Li is misschien een soort van tussenmaatje, voor sommigen om hun 1337e VGA-koeler te showen, voor anderen gewoon om iets anders te hebben, maar BTX is het iig nog niet.
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
En dan beetje offtopic zijn we al een tijdje geloof ik... ![]()
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Verdorie, net een waterchill gekocht krijg je dit Ik vind die montage van het cpu blok ook maar dom, hebben ze een plexiplaat op het blok, komt daar gewoon nog een montage plaat overheen zodat je nix van het water ziet ![]() Offtopic: Waar ze de kit installed hadden was een V1000 van lian-li, en die foto van kaozz is de v2000 van lian-li |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Citaat:
maar dat is altijd zo, dus ik voel me er niet genaaid om ofzo ..
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2003
| Is het mogelijk omde pomp aan te sluiten op mijn Zalman fancontroler om zo het toerental/debiet te regelen? Zal mijn voeding van 500W dit probleemloos kunnen "trekken" .. in acht genomen dat er nu ook een aantal fans uit de case kunnen thx in advance Low_E |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermaltake bigwater 745 | mudder | Cooling & OC Junkies | 6 | 1-06-2007 13:40 |
| Thermaltake bigwater se , goede set! | nipje | Cooling & OC Junkies | 1 | 4-05-2006 19:09 |
| Geen handleiding (Thermaltake bigwater) | M3T4L | Cooling & OC Junkies | 9 | 27-12-2004 18:28 |