| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2261&page=3051" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Uzuri - Geplaatst op: 02-09-04 / 21:18 - Type: reviews De doos |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Link ff naar de eerste pagina Iets makkelijkerVerder: ik vind de ccfl met LED's (naam ff kwijt) toch nogsteeds er mooi, bijvoorbeeld bij rood heb je een veel echtere kleur rood, de lichtopbrengst is verder ook goed, dus...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Mijn mening over revoltec ccfl's: Dikke troep! Het is dan misschien wel goedkoop, maar geen goede koop... Ik heb nu ongeveer een jaar lang een 4-tal Sharkoon CCFL's in m'n kast hangen en 4 Revoltec CCFL's, en wat me opvalt is dat van die Revoltec CCFL's al 3 half dood zijn (De helft van de CCFL buis brand niet meer )... Daarom voor mij geen Revoltec meer... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik gebruik momenteel alleen maar Revoltec CCFL's. Ik kan niet anders zeggen dat ik er prima tevreden mee ben. Ik weet niet precies hoe het met andere merken zit, maar ik merkte op dat elke Revoltec Invertor 2 kanalen heeft om een CCFL op te zetten (dus ook bij de single CCFL kits). Dat je CCFL niet lekker werkt kan net zo goed aan je eigen pc liggen trouwens.
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Citaat:
EDIT: 9 Volt Zal wel ff een andere zoeken ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Revoltec Lightboard XL | R@mon | News & Review Junkies | 2 | 17-01-2005 09:23 |
| Revoltec HDD koeler | R@mon | News & Review Junkies | 0 | 18-11-2004 10:47 |
| 92mm round ccfl en 120mm round ccfl | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 10 | 18-08-2004 23:55 |