| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 02-09-04 / 13:21 - Type: nieuws - Bron: www.akasa.co.uk Mooie kast! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| daarom is dit ook een casemod site :P Het is de bedoeling dat je dingen naar je eigen smaak maakt :P Niet als een premodded case een paar neons er in flikkert en dat als DE casemod showen (Ehm doe ik ook ) Maar ja het front is dat wel lelijk is een kwestie van beetje modden of je eigen maken ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik vind m juist hardstikke mooi!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind de case niet mooi...vooral de binnekant niet.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Wat ik mij een beetje afvraag: Wat is dat voor rekje dat onder de PSU hangt? Het lijkt haast een HDD rek, maar dat lijkt me een zeer vreemde plek. Iemand enig idee waar dat voor dient? Verder vind ik het wel een strakke kast. Het interieur lijkt me nog wat ruimer dan van een Lian-Li midi, alleen ben ik niet helemaal weg van dat front. 120 mm fan standaard vind ik de laatste tijd sowieso wel een goede ontwikkeling in kasten.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dit is echt een hele mooie kast! Die zou niet misstaan hier als opslagservertje of gewoon ultra gaming machine.. :P Ik vind hem erg mooi en hij is ook erg handig.. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het lijkt mij een extra HDD-rack, vooronder zit een rack met dezelfde gaten. Ik vraag me af of dat rack bovenin niet in de weg hangt van de CPU-koeler, maar als dat niet zo is zit het op een prima plek.. Midden in de airflow van de outtake-fan ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Saitek Eclipse 2 | Sendar | Elektronica Junkies | 2 | 5-11-2006 14:20 |
| Akasa Eclipse-62 | R@mon | News & Review Junkies | 22 | 21-02-2005 14:22 |
| Akasa Eclipse 62 | Ragon | News & Review Junkies | 4 | 23-11-2004 18:39 |