| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 29-08-04 / 01:16 - Type: nieuws - Bron: www.crystalfontz.com Kom je buiten spelen?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ziet er wel leuk uit maar voor 30 pleuro mod ik liever zelf een behuizing...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Leuk dat ze extern gegaan zijn.... Maar die behuizing is wel verschrikkelijk lelijk!!!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Lelijke behuizing, dan moet je er weer een nieuwe om heen maken, kan je net zo goed een gewone kopen volgens mij ...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Ideaal voor mensen die geen zin hebben om er een stand/kastje voor te bouwen. CF kennende zal het wel een mooi afgwerkt kastje zijn. Maar voor dat geld kan je een duik nemen in de wondere wereld van LCD's en zelf een mooie 320x240 LCD bouwen, erg leerzaam ook ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik denk dat je bij Schaeffer Apparatebau (Frontplatten Designer) voor hetzelfde geld een heel mooi aluminium kastje kan laten maken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Crystalfontz CFA-631 LCD | Ice T | News & Review Junkies | 7 | 23-02-2004 10:07 |
| HDD extern | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 14 | 28-01-2004 22:20 |
| CrystalFontz LCD USB Version | Snif | Shop Junkies | 21 | 16-03-2003 19:41 |