| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| ![]() Auteur: 1N54N3 - Geplaatst op: 26-08-04 / 12:23 - Type: nieuws - Bron: www.ocia.net The Towering Inferno.....
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Het ding koelt blijkbaar super, maar als ik Thermaltake was dan zou ik toch proberen het ding wat kleiner/lager te maken, een koeler die je moederbord kapot buigt daar zit natuurlijk niemand op te wachten ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik denk dat je beter een steun kan maken op de top die je ergens vastmaakt aan je kast. Zelfs vastmaken direct aan je mobo-tray lijkt me niet echt stevig genoeg.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Vastmaken aan de mobo-tray kan wel, maar op ieder moederbord zit de socket (en dus de gaten) ergens anders dus kunnen ze niet vanuit de fabriek gaten daarvoor boren. Maar als je het zelf doet zal het waarschijnlijk wel werken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Watercooling+ mid tower | P_modder | Cooling & OC Junkies | 7 | 30-03-2005 19:07 |
| Thermaltake Soprano Mid Tower Series | Ragon | News & Review Junkies | 8 | 21-01-2005 21:24 |
| Nikao F-2 Mid Tower | defecto | News & Review Junkies | 15 | 18-02-2004 20:11 |