| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ![]() Auteur: Ultima - Geplaatst op: 17-08-04 / 22:03 - Type: nieuws - Bron: www.thermaltake.com Thermaltake á la Zalman
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Het blijft passief, dus zonder airflow zullen deze voedingen toch nog heet worden. Een complete fanloze behuizing zit er denk ik nog niet in, ook al neem je een Zalman behuizing. Wat ik ook storend vindt is de uitstekende heatsinks.. aan de binnenzijde valt het wel mee, maar aan de buitenzijde uitstekende sinks kunnen beschadigen door (bijvoorbeeld) lan-party bezoek. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
Die sinks zijn inderdaad erg lomp en stootgevoelig, dat kan elleganter! ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Is wel een mooie PSU maar die uistekende heatsink is niet echt handig. Doe mij maar een psu met een hele stille fan.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Ik zaie ook nog een nadeel als ik die voeding in mijn kast steek: Er zit dan oo keen deel van de "binnen" heatsink voor een out-take
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermaltake Silent PurePower 680W | Ragon | News & Review Junkies | 7 | 26-10-2004 21:24 |