| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| aan die lengte heb je idd niks nee En aan die ondersteuning van 100 MBps tegenwoordig ook al niet ! De meeste lans hebben tegenwoordig een Gigabit-netwerk. Maaruuhh hoe kan het nu dat een kabel dat moet ondersteunen? Als je daar 1Gbit doorheen wil trekken dan lukt dat toch ook of ben ik nu stom ? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het is op zich wel een leuk idee alleen de kabel mocht wat langer zijn, 1.5 m heb je niet zoveel aan.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Er zit niet voor niks een verbindingsstukje bij. Het kan heel handig zijn hoor, onlangs op Drome heb ik ervaren dat je het zelfs met een 18 meter lange kabel nét redt... Maar verder is 1,5 meter gewoon te kort. Leuk dingetje, maar voor de meesten erg onpraktisch.
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De maximale lengte voor een UTP kabel is 100 meter, dus dat gaat niet ![]() Dit is een product wat opzich wel een leuk idee is, maar de uitvoering van 1.5 meter is gewoon te kort. Als ie nou 15 meter was zou het echt handig zijn.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Bijvoorbeeld als je een tweede pc in je kamer hebt die op een switch moet worden aangesloten en je utp is net te kort, dan is het toch handig. Maar voor grote LAN's is het natuurlijk niet handig. | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Citaat:
Maar ze mogen maar 100 meter zijn daarna heb je sterke dataverlies ed En het is idd leuk alleen jammer van die lengte Maar yah ik heb verschillende 20 meter kabels gemaakt van me 306 meter doosje En ik heb voor campzone nog speciaal een 50 meter kabel gemaakt, dus kom maar op met die lan-party's | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hmm.. Best wel goed idee! Gewoon zo'n mini staande katrol kopen (met of zonder stroom kabel erop) en dan dus een UTP kabel van 50 meter ofzo erop zetten.. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PSU cable mod | geek-style joris | Elektronica Junkies | 5 | 24-05-2006 15:59 |
| Cable Sleeving | JoostBoZ | Elektronica Junkies | 3 | 5-01-2005 18:40 |