| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 11-08-04 / 18:31 - Type: nieuws - Bron: www.chenbro.com.tw Ragfijn
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ziet er goed uit. Kan je zeker wat leuks mee doen (en meer in spiderman stijl brengen bijvoorbeeld). De spin heeft voglens mij 10 'poten' en de voorste twee zijn meer voelsprieten ofzo gezien die op de bovenkant van de spin z'n hoofd vast zitten.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Ik vind de kleuren een beetje te contrastrijk, maar verder wel een leuk kastje... /edit: verkeerde kwoot
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juli 2004
| Elk lid van de familie arachnides heeft 8 poten.De voorste 5 dus de 5de poten ) zijn geen poten maar worden gebruikt als voelsprieten en tastorgaan.Dit geld ook voor de familie van de zonspinnen ( latijnse naam ken ik ni van buiten ) waarvan deze voorste nog langer zijn dan de echte poten....Neen , ik heb geen spinnen thuis ! Ik moet niet van spinnen.Gewoon goed opgelet tijdens de les biologie.De spin klopt dus ! Kvind het een leuke, functionele case , maar niks voor mij. Groen is hij wel mooi ! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het is een leuke case met veel mogelijkheden, maar het is niks voor mij.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Het is niet m'n bedoeling iets af- te kraken.... het viel me gewoon op, that's all.. ( Mischien zijn er wel spinnen met 16 poten ... , al dan niet gemuteerd ) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Chenbro Xpider II | TreboR | News & Review Junkies | 0 | 3-12-2004 16:41 |
| Xpider | eN!gM@ | Casemod Junkies | 16 | 26-03-2003 07:02 |