| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2003 Locatie: leiden
| ![]() Auteur: Tino - Geplaatst op: 31-07-04 / 12:33 - Type: nieuws - Bron: www.xtremesystems.org Lekker cool ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| SH*T. Ze zijn me voor. Was bezig met een prototype DDR WC-ccoling ... (was bezig met ontwerp op papier )
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Niet zo mooi, maar er zijn al meerdere mensen met waterkoeling op hun geheugen ![]() Ontzettend strak gemaakt, maar echt nuttig is het niet :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ziet er wel cool uit, je RAM watercooled . Alleen of het ook echt nodig zou zijn.... :P
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Gerco had z'n geheugen toch ook al WC'ed? Dat was wel strak gedaan moet ik zeggen, alhoewel het verder geen (of niet veel) nut heeft toch een leuk extraatje!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |