| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2222" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Tino - Geplaatst op: 29-07-04 / 18:54 - Type: nieuws - Bron: www.sunbeamtech.com Verlichte Molexen in een handomdraai |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Hopenlijk zijn ze net zo makkelijk te demonteren als ze erin gaan, want ik kan me voorstellen dat een leverancier van bijvoorbeeld harddisk of cd-rom waar dit ingeprikt is bij RMA moeilijk gaat doen. Verder wel een top dingetje, leuk bedacht ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| WHoeha praise the lord. Ookal is het premod. Het is wel de netste manier om verlichte molexen te krijgen. Nou nog in een ATX, en P4 stekker uitvoering.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Wow, errug mooi! Ik denk dat je de pinnetjes moet verwijderen om ze er weer uit te krijgen, of ze moeten er gewoon uit vallen als je de molex op z'n kop houdt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]() En selfmade kun je best mooi wegwerken, gewoon een SMD ledje gebruiken. Dat is wel priegelwerk, maar dan heb je wel het genoegen van het zelf maken. Het is maar net wat je wilt toch !?
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Een 3 mm ledje past ook heel mooi in een molex hoor.... Maar ik vind dit echt een geniale oplossing! Eindelijk weer eens iets waar ze goed bij na hebben gedacht!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Deze dingen zijn even simpel als geniaal :P Alleen is het voor mij niet echt nuttig, aangezien ik zwarte stekkers heb :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fan & Case Lights | weedwalk | Casemod Junkies | 11 | 4-12-2006 20:19 |
| Sunbeam 4-pin UV MOLEX | the widow maker | News & Review Junkies | 5 | 20-01-2004 23:24 |