| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2216" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Uzuri- Geplaatst op: 23-07-04 / 13:49 - Type: nieuws - Bron: www.coolermaster.com Who is the master? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| hmm 2 coolermaster producten.. ff denken ik heb 2 rounded ide kabels/rounded floppy kabel en een CM CPU cooler er zullen vast ook groten onder de modwereld meedoen, dat is wel jammer... Maar misschien ga ik mijn mod wel insturen, als hij dan tenminste af is :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juli 2004 Locatie: tytsjerk
| gheehgeghghegh, Ik ben mijn pc aan het modden. Ik heb de volgende onderdelen: CPU koeler, Jet 7+, Hd koeler, 2x Coolermaster fan, Musketeer(die nu kapot is.. morgen effe nar de winkel) Dus ik ga zeker meedoen! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| nou, wel leuke compo ![]() mss win ik wel. Ik heb namelijk (al) een CM Stacker, met 2x gemodde CM Cooldrive 3's (zonder frontcovers en met purple leds) .. en aan een designwindow wordt gewerkt. maar jah ... heb net 2x een CM Cooldrive 6 in de bestelling staan ![]() ach jah, een 3e ken er altijd bij. ik ga Ckerz mee doen.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Hehehe, ik heb net een casemod af gemaakt met een Cooler Master ATC S4000-SX1 Ik ga me maar eens inschrijven als ik terug ben van Campzone, misschien maak ik een klein kansje.. :P (als ik terug ben van campone post ik natuurlijk ook mijn casemod voor jullie lieve mensen) ![]()
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dan koop je toch gewoon een fan ofzo en vervang je die desnoods tijdelijk? Er is gelukkig nog aardig wat tijd om te modden.. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Uitslag Cooler Master Case MOD Competition 2004 | R@mon | News & Review Junkies | 11 | 30-09-2004 21:59 |