| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2213" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 21-07-04 / 00:07 - Type: nieuws - Bron: www.sunbeamtech.com Valt er hier nog wat te wrappen? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Citaat:
Je hebt toch eenraam om er in te kijken? | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Het is de bedoeling dat als je verlichting uit is in de pc je niet naar binnen kan kijken. Vaak is de verlichting juist een punt wat het mooi maakt en zonder verlichting kan het saai zijn. Als je nu de verichting uit hebt spiegelt het, en met verlichting aan kan je naar binnen kijken. Volgens mij dan.
__________________ n00bie |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Zo nou heb ik eens mijn andere hersencel aan het werk gezet , en ben tot de volgende conclusie gekomen;met deze folie kan je 'reflective' LCD's (=zonder backlight) omtoveren in 'transflective' LCD's die je wel zelf kan backlighten! Muaha die gaat op m'n wishlist :P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Zelfde spul als wat Oeloe een tijd geleden op zn cube heeft gebruikt, alleen dan nu commercieel verkrijgbaar... Verder wel leuk spul, jammer dat het niet in meerdere kleuren verkrijgbaar is bij Sunbeam.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Zo'n vergelijkbare folie (staat alleen geen sunbeam op of een ander casemodmerk) kan je gewoon krijgen bij auto shops, het is dan misschien wel bedoeld voor auto's maar ik denk niet dat dat jouw tegen houdt. (mij in ieder geval niet want ik heb al zo'n vergelijkbare rol hiero liggen :P ) @ Coorz: ik heb al het een en ander getest op de je-weet-wel-wat ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
(voor kleuren: --> Neem gekleurd plexi en plak het daar op...) Citaat:
Citaat:
Voorbeeld van toepassing van dit folie: ----> De Mini-ITX caseMOD van Oeloe <----
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK | |||
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sunbeam window kit | sjengetjuh | Area 1337 | 1 | 19-05-2007 16:23 |
| window | Duikertje | Casemod Junkies | 6 | 11-02-2006 19:36 |