| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2198" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Tino - Geplaatst op:13-07-04 / 12:44 - Type: nieuws - Bron: www.tomshardware.com Slechts 30% van alle fancontrollers is de aanschaf waard... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Ik ben het niet eens met de stelling dat een fancontroller temperaturen en alarms moet kunnen afgeven. Ik vind het allemaal overbodige troep. Bovendien gaat het altijd ten koste van het aantal controllers. Ik heb de ZM-MFC1 en ik ben er zeer tevreden over. Iedere fan heeft een eigen knop om te besturen. Als hier nog een LCD in had gezeten met allerlei temperaturen en dat soort ongein, had ik niet voor iedere fan een eigen knop gehad. Dan moest ik meerdere knopjes indrukken en dan via het LCD weer aflezen welke fan ik aan het besturen ben etc. Natuurlijk moet je je temperaturen in de gaten houden, maar hiervoor heb je ook progjes zoals MBM en eventueel gebruik je een apart LCD scherm (een scherm waarmee je naast temperaturen ook nog veel meer nuttige info kunt aflezen en dus veel handiger is.) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Vind ik leuk voor je dat je dat niet nodig vind. Ben jij goedkoper uit met een fancontroller kopen. THG vind het wel nodig, en daarom maken ze een selectie. En post dat over de datum nou ook maar niet meer, dat weten we onderhand wel... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vijftien topkasten met elkaar vergeleken | $pA$tiC | News & Review Junkies | 9 | 13-07-2004 09:25 |
| lasercut fingergaurds, fan's, fancontrollers, etc. | G@merkoe | Shop Junkies | 0 | 18-07-2003 01:03 |
| Aantal vragen led fan's, Kabelmesh en fancontrollers | Maaij | Casemod Junkies | 5 | 17-03-2003 12:53 |