| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2193" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Sunbeam Samurai Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 11-07-04 / 21:18 - Type: nieuws - Bron: www.ct-systemen.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hmm.. dat komt me nu onderhand wel erg bekend voor.. Vind deze overigens niet echt mooi.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| 't wordt steeds lelijker t was uniek, leuk nu nie meer
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Jakkie bah. Wat een lelijk eendje...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Een ontwerpertje bij Sunbeam ![]() Ik vind hem ook niet echt mooi, maar er zullen altijd jongetjes blijven die van die vechtseries met onrealistische wezens erin op Fox Kids houden enzo Of volwassenen geïnfecteerd door hun kind(eren)... Ze zullen geen product neerzetten dat ze niet verkopen, en als deze niet verkoopt zal hij gewoon weer uit productie gaan denk ik zo, voor Sunbeam no big deal. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind hem alles behalve mooi, maarja smaken verschillen .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Een kind van +/- 6 jaar zou dit wel een leuke kast vinden, is dus leuk als je als ouder wat oude hardware bij elkaar geschraapt hebt en er alleen nog een case omheen moet doen.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sunbeam behuizingen update | defecto | News & Review Junkies | 2 | 24-08-2004 17:15 |