| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 03-07-04 / 11:34 - Type: nieuws - Bron: www.coolermaster.com Echte kracht
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Netjes gemeshed en al Het is toch meer een premod voeding, ik denk dat de echte junks zelf liever een dremel in zetten en andere mesh gebruiken.Hij is en blijft wel mooi! ![]() Wat een getikt plaatje: http://www.coolermaster.com/banner/4502_320X240.jpg :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Die vermogensmeter is stoer! Ik zit al tijden met het idee om een spanningsmeter in de zijkant van m'n voeding te bouwen maar dit is toch net iets stoerder ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Verbruik... Watt dus. Heel gaaf ding, vooral die meter is stoer!!!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Is wel vet zo'n vermogenmeter in de je voeding Die voedingen van tegenwoordig, het wordt steeds gekker :P
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
Ben in ieder geval constructief bezig en licht je statement dan toe!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Je doelde op de openingspost van dit topic, niet op de nieuwspost. De openingspost voldeed inderdaad niet aan de standaard, maar dat is inmiddels verholpen .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cooler Master Real Power 550 | Ragon | News & Review Junkies | 5 | 23-03-2005 11:08 |
| Cooler Master RS-450-ACLY Real Power 450W PSU | defecto | News & Review Junkies | 4 | 17-07-2004 18:48 |